Pale

Jaha söndag.

Släktträffen gick bra igår, dock var man enormt trött, råkade visst dricka en aning för många glas vin i fredags och sov bara några timmar.

Känslan höll i sig under kvällen med, stress och trött och blev aldrig direkt berusad fast man drack hur mycket RedbullVodka som helst.
Rätt trist ute faktiskt, det kostade liksom bara massa pengar. Nä fy fan!

Idag har jag sovit och sovit. Hade inget snus kvar hos grabben, man blir ju som en zombie utan. Drog hem till mig vid sextiden och lät grabb få lite alonetime och själv har jag ju inte varit hemma på en vecka så det är ganska skönt.

Imorgon blir det träning, sola, kolla om jag kan få en tvätt-tid. Ringa Karlstad för att kolla att betygen är skickade. Kanske scrapbooka lite grann och fixa en Photoshop-uppgift till Desktopp. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0