Fucked up

Alltså... Både igår och idag har känts som märkliga dagar. Jag känner liksom i kroppen att det inte är som det ska.

Med andra ord blir allt jobbigt. Det är jobbigt att ta sovmorgon, jobbigt att läsa, jobbigt att plugga. Jobbigt att vara. Överhuvudtaget.

Kanske har med pressen att göra. Att det är en miljon tankar i skallen. Jag är orolig över framtiden. Jag vet att det säkert kommer lösa sig, men hela den grejen med att säga upp ett tryggt heltidsjobb och bara kasta sig utför stupet utan egentlig backup - det stressar mig.

Och att dessutom byta ut att se massor av människor och träffa vänner varje dag till att gå hemma (gymet, biblioteket, Maxi) är också en ganska sjuk omställning.

Jag vet inte. Mina armar går knappt att röra efter gårdagens pass, garderoben ligger i drivor i hallen efter utrensningen igår, jag borde diska, jag borde inte dricka Cola Light. Yada yada.

Ska dyka ner i boken igen och för en stund försvinna från mitt egna förvirrade liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0