En fröjdefull jul

Ho ho ho.. Jo!

Var länge sedan jag helt lade ner att skriva här. Men efter att pappa bett mig att inte lägga ner bloggen, samt ett ökande skrivsug som Twitter inte kan tillfredsställa så ska jag efter ett års frånvaro ta och återuppliva denna blogg!

Just nu sitter jag i soffan hos Emil, med en öl framför någon halvobskyr film på tv och "varvar ner".
Samt reflekterar över julen.

I år, liksom förra året, firade jag med Emil och hans familj. Först julfika i Nykroppa där jag fick träffa mormor och morfar för första gången, en tre timmar som gick fort som attans och där morfar och ettåriga Eller stod för underhållningen.
Sedan hem till svärföräldrarna & farmor för julmat, slapp, glögg & film. Mycket trevligt och avslappnat, kravfritt och lugnt.
Precis som jag vill ha julen.

Fick dessutom många fina klappar som jag alldeles säkert inte förtjänat, precis som bemötandet och värmen man känner från den familjen.

En jävligt god jul med andra ord. Tack alla berörda + alla som önskat via sms och dylikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0