Herr angst

Hererejesus.

Inte förrän nu, halv fem på morgonen, efter en dag fylld av bakishet och ångest som man börjar känna sig normal igen.

Blev så fruktansvärt full igår, var massa drama på festen, tårar, överdrivna känslor, förolämpingar och så vidare. The worst kind of night.
Som förvärrades av att jag drack alldeles för mycket och var tvungen att bli ledd hem av Emil, med jämna pauser för att spy i snön. Usch!

Vaknade av att älskling hade klätt av mig & tagit på mig myskläder, med en hink under mig. Tur att man har en riddare som tar hand om en!

Nåväl. Gjorde bort mig för hela nästa år, vissa saker var väl förtjänade men andra inte. Som tur är så är ingen av dem någon jag sörjer över att inte behöva träffa igen på ett tag.

Nu blir det Merlin med Emil i soffan, innan några timmars nykter sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0