Good & bad

Hej hopp

Sitter med datan i knät och skriver semiotisk bildanalys på två parfymbilder. Strax klar med avslut och referenser. Sedan har jag en uppgift till psykologiPMet som ska vara klart imorgon, men det borde klaras relativt lätt. Även fått tvättat ikväll, ren tvätt är ju gudomligt!

Igår beställde vi flygbiljetter & hotell, hittade efter många om och men ett bra trestjärnigt hotell som fått 8,5 precis vid Trocadero för 5300 kr för 4 nätter. Bra va? Euron är så pass låg nu så blir billigare än normalt. Flygbiljetter gick på runt 1200 kr per person t/r. Nåväl Ryanair är ju duktiga på extraavgifter.

Annars då? Helt okej!
Lite nedstämd och fundersam över vissa saker som känts så bra och som jag nu mest oroar mig för. Dels har jag dåliga erfarenheter och dels så kanske jag haussar upp det i onödan, jag vet inte. Det sämsta är att jag inte riktigt vet hur jag ska få väck den dåliga känslan i magen... Men förhoppningsvis får tiden utvisa vad som blir.

Pappa kommer och hälsar på nästnästa helg bestämde vi. Då ska vi göra Ikea! Ska bli mysigt med en pappa-helg.

Nu ska jag bara fixa denna veckas plugg, PM-inlämning och seminarium. Snark Zzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0