Härliga fredag!

Yes! Idag är jag glad. Morgonens våg stod på flera kilo lättare & jag har nu lyckats sänka flera punkter på mitt BMI. Så härligt!
Känns skönt att kosten och träningen get resultat, och ganska snabbt dessutom. Jag är nu inte så långt ifrån mitt första delmål och känner mig sjukt motiverad till att fortsätta med min nya kost & träningsregim.

Idag har jag 2 timmars labb på campus, där vi ska ta oss an neoformalism i vårt första grupparbete. Sedan väntar ett besök på affären, jag måste verkligen köpa en ny kryddhylla då jag vill dra ner på saltet rejält. Ska också handla lite glutenfria produkter då jag är sugen på kyckling-tacos ikväll. Sedan inatt kommer min älskling! Pga sjukdom har vi nu inte setts på nästan två veckor. Kommer bli mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0