Slapp, teamwork & trängsel

Helgen var en affär.
Fredagen blev lika med sex glas vin efter att grabben kom vid ett, & vi kom isäng runt åtta på morgonen.
Trots det blev det en ganska tidig uppgång med promenad till "centrum" för att handla chinese-takeaway & frukost. Dock blev det en taxi hem då bakfyllan slog till mitt i kassan på Willys. Resten gick i slapphetens tecken, med en söndag där vi kom upp kl 18 (!) vilket såklart resulterade i ungefär 30 minuters sömn på måndagen - då det var dags för grupparbete på neoformalismen. 5 timmars plugg i en hård soffa på campus = soffan, några avsnitt Rizzoli & Isles och sängen.
Meeen det innebar också att vi blev klara med arbetet och jag hade denna dag helt fri! Hade möte med studievägledaren idag & fick en sjukt bra planering av kommande studier som jag inte själv hade tänkt på, praktik tex. Kändes otroligt bra.
Blev en veckohandling efter det med tillhörande blötsnö som vräkte ner när man har tunga kassar att gå hem med + svinhala vägar. Jag såg ut som att jag hade duschat när jag kom hem. Jisses. Sedan ikväll på gymet, som normalt sett är ganska tomt efter åtta var knökfullt så att jag var tvungen att stå på en helkonstig trapp-typ-maskin tills mina ben totalt krampade. Fick tag i en annan typ av crosstrainer, & lagom till att jag var klar så var också alla vanliga maskiner tomma. Suck.

Nåväl! Har duschat, ätit en macka & ska nu resten av kvällen läsa Jo Nesbö - en bra avslutning på en något enerverande dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0