A ton of bricks

Fick ett snabbt svar från Karlstad när jag mejlade dem imorse.
Haft kontakt med en kvinna där men inte fått något livstecken på ett tag och nu är det ju ganska bråttom med betygen och eftersom jag har för långa betyg, överpoäng, måste jag välja vilka kurser son ska ingå.

Som tur är så håller de på att ordna med betyget nu så jag har det per brev i början av nästa vecka tillsammans med vidimerade kopior. Jag skickar expressbrev till VHS så fort jag har dem. Då är jag ändå mer än en vecka tidigare än sista kompletteringsdagen.

Sen är det bara att vänta.

Grabb och jag vaknade en aning sent idag. Typ halv två. Oj. Vi la oss visserligen runt halv sex-tiden. Idag tillbringar jag tiden i grabbens stora säng framför nya bautaTVn. Ska dammsuga ordentlig här också - imorgon kommer ju Pixel hit och busar, ska vara hundvakt hela dagen. Och en hund som är lika stor som min hand kan hitta allt möjligt på golven att försöka käka upp så det ska vara kliniskt rent här!

Sen väntar helg då jag ska på mitt första släktkalas i Filipstad, 60-årsfest. Efter det lutar det åt fest och utgång.
Skönt att ha lite planerat när man i princip har semester nu i två månader.

Nu: Lövbiff och Sheldon Cooper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0