Coffee

Denna dag blev ganska produktiv den med! Kom upp ganska sent, jag snoozade i vad som verkade en evighet, var allmänt sömnförvirrad när jag vaknade.

Anyway. Kom iväg till gymet och pustade som ett svin under min halvtimmes cardio, satan vad jobbigt det var. Men styrketräningen var desto skönare och jag blev pigg och glad efteråt.

Utöver det har jag varit hemma hos grabben idag och fikat och snackat lite skit med svärföräldrarna. Grabben är sjuk så det var ett uppskattat besök. Kom därifrån med x antal koppar kaffe i systemet, en datormus och nypussad mun!

Sen var det det där med plugg. Har suttit i flera timmar och försökt skapa ett ideogram men fan vad mycket pill och jag är inte ens säker på att den blir bra. I vilket fall som helst så blev det overload i hjärnan så nu har jag gjort mig i ordning för natten och ska läsa lite Camilla Läckberg innan det är dags att sluta mina gröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0