På önskelistan


Nu när många nära och kära fyllt år så kommer snacket om vad man önskar sig. Sedan är det ju jul snart. Och därmed också min födelsedag. Inte för att jag känner för att fylla fler år nu. Men vill man absolut köpa något kan man välja bland dessa :



Böckerna är från Camilla Läckberg där jag också önskar mig boken "Olycksfågeln" då jag av någon anledning missat att läsa just den och Mari Jungstedts, hennes nya längtar jag hett efter!

Converse vet ju alla som känner mig att det står närmast hjärtat. Jag vill helst ha ett par grå i den vanliga old school-modellen.

Annars skulle det vara riktigt bra med en eltandborste. Eller kanske en parfym? Kör fortfarande, alltid, på Dolce&Gabbana Light Blue.

Fan vad tråkig man är. Men det är väl så det ska vara när man snart är ..... tar emot jävligt kan jag säga ... 27.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0