Allting knyts ihop...

image59

Jag på resecentrum i somras, på väg upp till Stockholm med Viktor. Ha ha, jag gick upp kl 5 den dagen och jobbade på Konsum i Valla innan vi åkte iväg med bussen. Mysig resa var det =)

Jobbade lite igår, det var rätt kul men det gick inte alls lika bra som jag trott med att köra rullstolen. Fuck vad ont jag fick i handen! Inget kul.. Sen åkte jag till Klain och käkade kebabpizza (vad annars, det är vad vi ätit i 4 år, och lika många år framöver antagligen) och kollade på I Am Legend. Den nya filmen med Will Smith, när han är helt ensam i NYC. Det var väldigt bra kan jag säga, det var både en och två gånger jag fick krypa ner i soffan och kika fram bakom en av Klain's Lexingtonkuddar.
Så imorse passade jag på att sova ut. Somnade igår efter 2 Sex and the City-avsnitt medan den andre låg och sov. Och snarkade! Jag är ju inte så himla van vid att sova brevid den mannen, har sovit helt själv i en månad. Så det blev väl inte så mycket sömn förrän han hade stuckit till jobbet vid sex. Jag vaknade vid elva, läste lite.. somnade och vaknade vid två. Läste och vid tre var det bara att kuta ner till stan och träffa Virre..
Inhandlade nyårsklänning och sexiga stayups. Hittade även ett skitfint halsband i guld.
Sen när jag gick av bussen och skulle hem möttes jag av en röd golf med min bror sittandes i den.
Han skulle till systemet och jag hoppade in och fixade drygt 20 öl och en stooooor flaska champagne =) Hade kunnat fixa det på stan men orkade verkligen inte efter alla svängar systrarna Winquist drog runt med på ha ha.

Jag uppdaterar imorgon med lite BILDER på min nyårsoutfit.. Fett nice kan jag lova!

Imorgon blir det kanske bio men mer sannolikt några öl hemma hos Linn. De andra ska ut och det ska inte jag men det kan vara kul att träffa Elin och Hannes och de andra.
Sen hoppas jag verkligen att jag får ett besked imorgon som lyder att han ska vara hemma på nyår. För då har jag min självklare kyss på tolvslaget =) och det vore skönt att få sova med den man sovit med på nyår sen 4 år tillbaka, för att få tillbaka iaf en liten känsla av normalitet. Vi får se..
Tyvärr kan jag meddela att kommunen beslutat att ställa in fyrverkerierna på Borggårn på nyårsafton =( Det suger verkligen! Det har varit tradition i den här stan i typ 100 år, och det är där man träffar ALLA och skålar med champagnen och allt.. Fan dom kan verkligen förstöra...*mutter*
Som tur är så har jag ett smultronställe som är nästan lika bra som på Borggårn.. =) Hoppas kunna locka dit en och annan ha ha.
Mer uppdatering imorrn alltså.......
Nu ska jag röka och dricka öl...  CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0