Oprah


.. i TVn. *gäsp*

Var på spelning igår, inte min typ av musik alls, men det var ganska trevligt.
Och såklart så blev man ju uttvingad i alla fall på juldagen och det skulle inte ha blivit så.. eftersom kvällen sög hästpung från början till slut. Ja, förutom den där flaskan gin som en snäll liten prick fixade åt mig =)
Jag var i alla fall inte särskilt bakis alls dagen efter, däremot en hel del funderingar och tankar om saker och ting.

Idag ska jag jobba, hela två timmar oj oj. Det var länge sen jag träffade min brukare så det ska bli kul att ta en fika med henne. Trots att min handjävel fortfarande är typ bruten. Skulle hälsa på sångaren igår och stödde mig såklart på den onda handen och då var det försent. Gjorde svinont och nu har den svullnat upp igen =( Men idag är det inte så farligt, ska bara skjutsa rullstolen så det borde gå bra.

Snart är det ett nytt år. Fan vad skönt det ska bli att få lämna detta hemska år som varit bakom sig. Den enda ljuspunkten detta år var Kent-konserten, och dem ska jag ju ändå se i februari på Cloetta Center så...
Nä, 2008 kommer bli ett väldigt bra år, det vet jag. Har alltid haft vartannat år bra/dåligt. Och jag ska uträtta massor av saker nästa år!
Innan nyår så blir det lite bio, lite fika, lite slapp i soffan och antal försök att slippa undan diverse krog"skyldigheter". Är så TRÖTT på hela kroglivet och allt som hör till - blä!

Nu ska jag fixa naglarna.
Tjotahejti!

Förresten, läste ut Stieg Larssons Milleniumbok, del 1 på 600 sidor på mindre än ett dygn =) det var så sjuuukt bra! Fick den av bror i julklapp. Nu ska jag på jakt efter del 2. Rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0