4 dagar


..kvar tills jag ååååker!
Gårdagen blev en blöt tillställning.
Först några öl i lambohov med Virre och Anne, sen till universietetet på en 3 i 1 fest som Alvaro och hans room-mates hade. Mycket folk och 3 lyor att mingla i, men ändå ganska långtråkigt. Så vi drog ner till Platens efter en hel del öl och ett minst sagt livligt samtal om Kent, Timbuktu och tatueringar med miss Nora, en högljudd skånebrud som dock var den skönaste tjej jag träffat på länge =)
Idag har jag sprungit runt i Norrköping och hittade bland annat ett par ursnygga skull-örhängen och nagellack och smink och lite sånt tjafs. Kom hem för en timme sedan, då var det bara och få mina öl av en minst sagt sur herre och sen få i sig lite käk. Snart blir det att dra iväg till Lambohov, sen Ryd och sen HG. Hoppas på en lika klockren kväll som förra gången. Däremot är det där med sovplats lite problematiskt. Känner ingen som skjutsar, har ingen lust att ta bussen så pass tidigt som ett.. Och Virre ska nog sova med sin kille, och där vill ju inte jag vara då... Hm! Jag får la gå hem från Ryd, det är ju faktiskt inte så himla långt.
Ja.. sitter här med en öl, lite segt eftersom man var aningen bakis idag.. Smällde till runt tretiden.. Fick ändå i mig drygt 12 öl igår på i princip fastande mage (tills vi fick tag i varsin hotdog på stan ha ha) så jag ska väl vara glad att jag bara kände av trötthet och lite illamående. Virre hade tydligen haft sitt livs värsta huvudvärk, ha ha.
Inte lätt.

Nä, nu ska jag gå och platta bakhåret.. Och försöka glömma en viss person, ni vet han. Jag vill ha konfliktfria dagar nu framöver innan jag drar. Det kan det tydligen bara bli om vi inte har kontakt. Så det får bli så. Synd bara, vi som hade så himla kul och trevligt på och efter Kent. Men inget varar för evigt, eller hur?

Kippis god damn it!
(Och tack Jämsä att du var schysst och skjutsade hem oss igår - guld värt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0