Acceptable Losses


Man lär sig leva med sig själv och inget annat.
Ja, fan Jocke - du har så rätt.
Lyckades gräva fram min gamla Lisa-platta ur vindens alla trånga kartonger. Länge sen jag lyssnade på henne. Sen har ju faktiskt Jocke skrivit alla hennes låtar på det albumet, Changes. Därför dom är så bra, ha ha!

Måste erkänna att jag är jävligt sugen på att faktisk köpa en biljett till KB-hallen i Köpenhamn. Kostade fan bara 400 spänn på Blocket. Vore så sjukt kul att se Kentorna en gång till.. Samtidigt känns det lite ego att dra ner till familjen och sen bara "Nä, jag ska dra på konsert nu men jag kommer hem imorgon". Hm.. ?
Får väl vänta till feb/mars då dom kommer till Danmark nästa gång. Plus Sverige. Då ska jag nog se dom på Himmelstalund, som jag skulle gjort 05 men som inte blev av.
Sen blir det ju såklart ROSKILDE sommaren 2008. Alla brudar ska med. För att jag tvingat dem på heder och samvete LOVA att hänga med ha ha! Och vem vet, Kent kanske ska dit med. Och till Hultsfred. Fast jag tror nog mest på Roskilde.
Så - om jag har tur ser jag dem i Köpenhamn först, sen på Himmelstalund och sen på Roskilde. Fan 3 ggr på ett år. Inte illa.
La poesie Moderne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0