Goodbye Apathy


Imorgon åker jag. Wie - oh.
Nyss hemkommen från Åbylund, håller på att tvätta upp alla kläder som jag ska ha med ner, sen är det bara att packa ihop allting. Men det gör jag nog imorgon.
Vid två blir det lite luncha på stan och sen fika. Sen en hederlig kväll i en viss persons soffa.
Det är så jobbigt att sova hos nån annan, för det finns aldrig något kaffe! =)
Nu väntar jag bara på att mitt ska bli klart.


Ja, vad annars.. Finns inte så mycket att säga. Känns lite tomt i kroppen just nu.
Fast en sak som var jävligt rolig hände nyss - min gamle räv Mika addade mig på Facebook! Fråga inte hur fan han hittade mig ha ha. Fan vad kul att se riktigt gamla kompisar och hur de har det. Han är tydligen ihop med nån bra kille - fan good for you! Vet inte vad fan han jobbar med nuförtiden, men jag vet att han ville bli ambulansförare och något inom sjukvården blev det är jag rätt säker på. Den där grabben och jag, ha ha fy fan vilka tider vi hade!

Nu ska jag röka och dricka kaffe. Imorgon är ju sista dagen med rökandet för mig.. Och jag börjar bli lite nervös, jag menar de jag ska träffa på torsdag är ändå min nya familj och mitt nya hem i ett par år. Det är stort!

Och just ja. Var på Vårdcentralen igår. Efter 450 kr denna gång fick jag Zyrlex och två krämer (Igen, fast denna gång starkare). Om inte det blir bättre denna gång måste jag remitteras upp till Hud. Jag bara - WHAT! Det kommer bli helsikes mycket svårare att bli av med den här reaktionen än jag trodde =( Och jag sa hela tiden - ge mig Betapred. Men alla sa nej. Fattade inget och tyckte alla i sjukvärden är dumma i huvudet. Sen när jag kom till Apoteket satt den lilla kartongen med Betapred alldeles framför huvudet på mig och hånade mig. Då frågade jag apotekarien varför jag inte fick det istället.
- Unga kvinnor blir mer eller mindre sterila av Betapred och kortison.
Aha... Jag står nog över då, tack!

So Long Apathy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0