Herregud


Nej, ingen bra känsla i magen alls. Känns som när man ertappat sin kille med att vara otrogen..
Trots att han inte är ens kille längre.
Nä fy fan. Dags att lägga ner nu.

Och konstigt också att människor inte FATTAR att jag inte har någon större lust att tillbringa en heldag med någon som tycker att jag är Luficer. Jag förstår inte hur fan vissa tänker överhuvudtaget. Är det något jag verkligen avskyr så är det folk som inte kan stå för vad de egentligen vill, som inte har någon åsikt. Hur lätt är det då att veta? Sen när man gör "fel" val så blir de skitsura.. Hatar dessa sjuka jävla mindgames.

Igår gjorde jag i alla fall slag i saken och skaffade lugg!
Blev väldigt fint tycker jag =) om än väldigt ovant. Ska lägga upp en liten bild på det senare, när han fotografen har tid och fota..

Skulle ju haft tjejdejt idag med lilla Virre, men hon ligger hemma i feber.. stackars. Krya på dig my love =)

Nä fy fan, är officiellt så jävla trött på detta "bök" och tjafs. USCH
Nu ska jag äta klementin.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0