New times, new challanges


Ja, då är det slutet på en era. Slutet på en fyra års relation som var den allra meningsfulla i hela mitt liv.
Men tillika slut.
Så jag antar att jag blickar framåt nu, även om det är sorgligt att en kärlek är till ända. Jag kommer alltid älska den grabben, han var nog mitt livs kärlek.
Tyvärr inte den jag gifter mig med och skaffar barn med och lever mitt liv med.. Men när jag är 90 år kommer jag kunna minnas killen som lunkade runt i mediakorridorerna med ett leende.

Så. Om tre veckor börjar mitt nya liv.
Jag kommer nog hinna uppleva en hel del i den här galna staden innan dess, det tvivlar jag inte på!
Redan har sjukt mycket hänt.
Ingenting som varit konstant, ingenting som lett någonstans, ingenting som gett någonting och ingenting som någonsin kommer betyda någonting. Förutom han. Och mina brudar såklart!
Många galna nätter och många knäppa upplevelser det här året.
Men jag är faktiskt inte rädd för att vara ensam. Jag tycker om att vara ensam. Och jag har tänkt börja guy-style. Ni vet, förtränga allt som heter känslor, leva fritt och mycket. Inte ta ansvar och skita i konsekvenserna. Typ. Ska bli intressant och se hur det funkar. Tydligen mår man bättre av att leva så, istället för att må dåligt. Så det blir nya jag det!
12 dagar kvar till Kent. 11 dagar kvar till största festen, ska bli så himla kul.
På tal om fest så blir det dunderfest när jag fyller. Alla nära och kära på fyllan ha ha!
Nästa helg blir det Flamman, nu när man har en del studentvänner. En hel del fester framöver, Karin har fått ny lya och den måste ju invigas. Carros place behöver också lite erfarenhet. Anne har fest, Lina och Bella.. och så jag såklart. Sedan är det juldagen och nyårsafton. Jag kommer hinna bli alkis innan jag flyttar! Men jag måste ju suga ur sista musten ur den här stan innan jag åker.. eller?

Ja, dags att börja leva för mig själv. Istället för någon annan som de senaste tio åren. Ska bli underbart kul, skönt och befriande. Lärorikt och självuppfyllande.
Och du V... Oavsett vad så kommer jag alltid att älska dig. Du har förgyllt mitt liv den tiden vi hade! och jag hoppas vi ses innan jag flyttar från landet.


image5
Den bästa tiden vi hade tillsammans, Hultsfred 2006.

Nu ska jag cykla bort och sola lite.
Thüs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0