Polsk dator


Ja, jag sitter nu i mitt fratida rum, dar Anna har sitt nu. Problemet ar att hennes dator ar jatteseg och dessutom pa polska!
Jag har det ratt hyfsat harnere iaf, mycket mer jobb an jag raknat med och mer an dem sa fran borjan, lite daligt..
Men vi far se hur det blir med det senare. Ingen an foraldrar ar ju hemma typ, sa jag ar bara med anna och Oscar som ar sjuk o hemma fran dagmamman. Han ar valdigt skrikig och mammig, jag trodde Wictor var jobbig men han ar ingenting jamfort.
Jag saknar allihopa jattemycket hemma, jag maste nog tanka lite pa om jag verkligen pallar det har alltsa...
Saknar HAN verkligen , och knappa Virre. Maste jobba i helgen, for foraldrarna skulle tydligen pa fest.. HM!
Ja.. inte alls som jag tankt mig. men ringer alla sen.
Love you all!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0