Chris Brown


med låten Forever.
Åh   min   gud   säger jag bara.
Den är så äckligt jävla bra att jag fan inte kan sitta still när jag hör den. Mmm-mm!

Idag blev jag lite glad på jobbet. När jag stod på Impact Coating, där de har det så himla rent men ända har 2 timmars städ - så kom personalansvarige fram till mig och sa att han blev så himla glad att jag gjorde det extra fint för dom. =)
Alltid väldans trevligt!

Jag ska strax sätta mig och komponera ihop ett litet CV som min älskling ska få kila upp och lämna till dom på kommunhuset i Karlstad. Ska bara jaga ifatt mina lysande referenser först =)
Sen ska jag åka hem till lilla mamma som försvisso jobbar just nu, men jag ska dricka massor av kaffe och fixa i ording en litet sak som jag filat på =)
Efter det ska jag bege mig ut i regnet och promenera. - Ja, ni hörde rätt.
Teddy darling såg mina deadfish eyes igår (ha ha tack för den förresten) och frågade i förbifarten om jag ville bli hans promenadkompis, han hade tydligen blivit kakfet av allt stillasittande på sin fancypancy jobb. Sagt och gjort!

6 veckor sedan jag slutade röka nu. Det trodde ni inte va! Har gått hur bra som helst! Visserligen har jag väl rökt nån cigg på nån fest mest bara för att smaka om det är gott. Det är det inte.
Har hållt mig till snus istället, men jag har inte snusat nu på 3 dagar och det går finfint. Köpte visserligen en dosa idag men jag har inga direkta planer på att sluta med det ännu. Och barnmorskan sa att eftersom jag numera får östrogen-fria minipiller så är det OK.

Bara 2 dagar tills jag får se min älskling igen!!
Vi pratade till klockan 02 igår, och ingen av oss ville egentligen lägga på. Inte mycket sömn alltså - men det är det värt.
Jag älskar dig så himla mycket Marcus att det finns fanns varken ord eller känslolägen i detta universum som kan matcha allt som du får att virvla, pirra och brusa i mig!
Du är verkligen det finaste som finns och jag är så jävla glad att jag träffade dig och att du är min =)

Idag blir det förändring, mer uppdate senare. Ha det bra i regnet comprades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0