God Morgon


Inte för att den är så himla god för mig kanske.
Sovit jättedåligt, knappt kunnat andas, tjock i halsen och feber.
Och så ska man iväg till jobbet, hua!
Vi får se hur det går, det är bara Apoteket idag så det borde ju gå..
Sitter här med en kopp kaffe och försöker piggna till liv, men fy fan jag fick kämpa i en halvtimme för att ens komma upp ur sängen..

Idag ska jag ringa ISS, min chef här och dessutom dom i Karlstad - väldigt upptagna människor verkar det som. Önska mig lycka till!


Utsikten från älsklings balkong.
Önskar det var såhär fint väder ute, istället för regn och rusk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gomorron! Vilken fin utsikt

2008-08-28 @ 07:59:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0