Sjukdag


Usch, jag tror att både jag och Marcus har lyckats infektera varandra med nått förkylningsvirus.
Känner mig supertrött och krasslig och inte alls på humör för någonting.
Det blir en bra bok - Bäddat för mord av J.D. Robb och sen en massa thé i sängen.

Ska även lägga in bilderna från Pers middag från i helgen - det var supermysigt! =)

Lyckades iaf med jobbet och sen ner till Arbetsförmedlingen där jag skrev in mig. Men fy vad dåligt det är med alla regler. Vi som är yngre än 25 har ju fan inga rättigheter alls..
Nu skulle det verkligen passa bra att höra ifrån alla jobb jag sökt i Karlstad!

Nu ska jag ta och laga lite kycklingsoppa!
Ses strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0