Tisdag


Min dag i bilder..


Lekt med kameran och försökt lära mig alla funktioner. Blev rätt bra =)


Hittade en av brorsans t-shirts.. Hidden message someone?


Mahong-soppa med nudlar och böngroddar, Gott!

Jag promenerade till jobbet idag, det var friskt och skönt i den fräscha luften och solen som kikade fram.
På jobbet fick jag sedan en otrolig mensvärksattack, så det blev bussen hem igen till tvätten.
Har legat i drygt 4-5 timmar med varmvattensflaska på magen och driftat ut och in i sömn.. Värken försvann i alla fall till slut. Tror att soppan och "Djävulen bär Prada" samt Marcus stackars-dig-jag-skulle-varit-där-och-tagit-hand-om-dig-mess gjorde susen =)

Inget snus sen igår. Det går bättre idag kan jag lova. Bara att sova mycket och typ isolera sig från alla man tycker om, så de inte befinner sig i skottlinjen om ett visst dåligt humör skulle dyka förbi...
Hörs senare, nu ska jag hitta på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0