Ja så långt man hade kommit i livet då


Idag har jag gjort något otroligt produktivt.

Jag har jobbat på ISS.

Japp, ni såg rätt. 06.50 ringde Annah och 25 minuter senare stod jag utanför och väntade på skjuts.
Då kan jag tillägga att jag och Marcus gick och lade oss ungefär vid 03.30. Heh.

Det gick dock bra. Vi börjarde med Apoteket, sedan Intersport och sist Posten, där jag stod i ca fyra och en halv timme och dammade samtliga taklister och lampor. Var jag inte dammallergiker innan - så är jag det nu.
Men det var skönt att röra på sig, och äntligen få håva in lite cash! Ska även jobba imorgon, ooooh jaaaa upp kl 05.00 och dricka kaffe för att senare ta bussen från stan som går 06.25. Heh.

Sen ska jag träffa Virre imorrn kväll, ev. titta ut lämplig present till sköna Helena som fyller år nu på lördag, alltså på lucia.
Ska bli trevligt!

Men glöm nu inte allihopa att jag fyller fredag 19e december, oich den 20e är det FEST! =)

Nu ska jag laga jättegod mat till min underbara sötnos som powernappar på gymet i väntan på pingispolaren Johan ;)
Ha det nice everyone!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag "lånar" ju ändå Bjarne för sushikväll så det låter bra att ni ska leta present ;-)



Tyvärr så kan vi inte komma på lördag, det är julfest med hockeyn. (jag visste ju att det skulle va så hade hoppats på partaj den 19:e) Gratis käk + Peter Jöback ;-)

Vi kanske kan möta upp er ute o sen får vi komma förbi en annan dag :-)

Kram Helena

2008-12-09 @ 13:41:04
URL: http://limeblossom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0