Nelly.se



Jag hittade min nyårklänning där.
Snygg, väldigt min stil med allt tyg och den lite "slacker"-aktiga känslan över den. Plus att den inte är svart! Är så trött på avsaknaden av färg nu. Dessutom fick jag hem lite smycken från Sterling Silver, bland annat ett jättefint hängsmycke med stenar i pastellfärger, som kommer göra sig superbra till denna klänning =)



Marcus försvann någon gång innan lunch idag. Har ingen aning om var han tog vägen. Konstigt nog svarar han inte när man ringer el. messar heller.
Han har nämligen tjatat på mig om att vi båda ska köpa varsin Omnia från Samsung. Jag har inte velat det, eftersom jag inte gillar grejen med abonnemang. Nu har jag dock kollat upp detta en hel del och hittat ett abonnemang hos 3 som jag tycker verkar bra.
Men om vi ska köpa den tillsammans, är det ingen idé att jag sitter online och trycker...
Vore perfekt som en fördelsedagspresent/julklapp till sig själv =)

Just ja, idag när jag var på Posten och hämtade ut mitt nya Visa-kort fick jag tom ett Grattis i förskott! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0