Sjuk!


Marcus har smittat mig och lyckats med att göra det under gårdagen. Nu när jag vaknde var halsen helt tjock och svullen. Inget kul alls!

Mysigt att fika med Virre igår! Ikväll ska vi gå runt på stan lite och imorgon när älskling ska på julbord med jobbet ska vi vara hos oss och titta på Band of Brothers - sjukt bra!
På fredag har jag och älskling dejt, med massa kinamat, ett par öl och nya filmer. Mys mys mys!
Har aldrig varit såhär fulländat lycklig och trygg och hemma, som jag är med Marcus. Han är min ängel! Jag är helt övertygad om att vi kommer få ett underbart och långt liv tillsammans =)

Nu ska jag gå ner och tvätta, sedan blir det lite städning här hemma och disk.
Sen ska jag äta något och sedan bylsa på mig ordentligt för snöprommisen med min flicka =)











Ha ha! Märks det att vi i vår umgängeskrets älskar att sjunga? Tack Åsa & Jensen för kvällen, det var sjukt trevligt!
Den 20e december är ni varmt välkomna på mitt 24-årsfest. De brukar gå till historien ha ha!


Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Jag sjunger i min blogg idag (och varje torsdag) Kika gärna in och säg vad du tycker!

Hoppas att du har haft en fin dag :*

2008-12-04 @ 18:07:17
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0