Brunbränd

image20

Hultan o6. Första gången jag såg Kent. Ha ha jag stannade på bron vid Hawaii-entren och tjöt innan. Vilken sommar det var! Jag längtar som in i h-vete tills sommaren kommer nu!
Tog 215an till Tornby idag och gick hem i solen - så underbart.
Virre var här ikväll, vi bestämde oss för att ta en fyra-dagars-tripp till Rom i sommar. Det kan inte bli bättre. Utöver det blir det festival, sola, bad, strandfester, picknick & Domkyrkan för att nämna lite. Vill ha sommar nu!

Har tagit beslutet att börja sola igen. Ja jag vet att cancerrisken ökar och ja jag vet att jag kommer se ut som ett russin när jag blir gammal. Men solandet är en av mina droger och jag har varit "ren" nu i drygt 2-3 år. Och jag älskar att vara brun och solandet är som terapi för mig.
På onsdag ska jag även börja cykla till jobbet eftersom mitt busskort går ut imorgon. Lär ju vara lite segt första veckan att vänja sig vid motionen, men tro mig - träningsvärk lider jag redan av =)

Jobben rullar in hela tiden. Jobbar nu nästan fulla förmiddagar på Valla och på torsdag blir det kvällspass som PA. Torsdag also known as Alla Hjärtans Dag. Men eftersom jag inte har någon pöjk och är nöjd med det så kan jag lika gärna tjäna lite extra cash på kvällen.
I mars har jag bara 2 dagar uppbokade som PA, båda helgpass. Bara de två passen ger mig drygt två tusen spänn rätt ner i fickan - det kan inte bli bättre. Sen att det är ca 3 veckor av februari samt alla obokade pass i övrigt i mars.. Ah, underbart att det äntligen löst sig. Jag är tacksam!

Nu ska jag lägga min trötta, ömma kropp i soffan. Sov gott, det lär jag göra! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0