Fredag


Ja. Då sitter man här.
Sovit.
Badat.
Städat. (Lite grann iaf)
Helgen kan börja!
Om ca 1 timme ska jag möta Virre vid Systemet. Innan dess ska jag hinna platta hårhelvetet.
Men jag sitter bara här.
För att... som vanligt... ingenting går min väg... Den stora grejen... den verkar inte bli av... Det är så jävla typiskt! Har väl tekniskt sett tills på måndag på mig att lösa det, men egentligen ska det vara klart ikväll. SUCK!!!!

Helvetes skit fans jävla rövhora.

En helt annan sak. Dessa fotade jag igår, när vädret strålade ikapp med alla som ville fira Valentines. Jag ska också fira Valentines - ikväll med 10 öl.

357871-84

357871-85

So long suckers.
[Nej jag har verkligen ingen jävla lust att vara trevlig eller snäll just nu. Fan.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0