Nya Tider


Chefen ringde.
Imorgon, samt alla dagar följande vecka börjar jag 06.45. Det innebär att jag måste ta bussen hemifrån 06.09. Vilket innebär att jag måste gå upp runt 05.15
YEY!
Fan så himla kul, för morgonpigga / dödströtta mig! Konsum dessutom i Valla.. Wohooo! Snacka om att sommaren där kommer tillbaka i rasande fart, flashbacks av otroligt tröttsamma dagar.
Men, det är ju jobb. Och jag tjänar mer. Jag är tacksam. Och cheferna gillar mig, samt de jag jobbar hos. Hade fått strålande beröm av samtliga =)

Ikväll blir det o gå o lägga sig tiiiidigt.

Jag är mäkta stolt över mig själv. I en situation där jag normalt sett skulle ha brusat upp och blivit arg, upprörd, hysterisk och slagits med både tangentbord och närliggande föremål - har jag suttit här tämligen oberörd och behållt mitt lugn den senaste timmen. Visst, en aning frustrerad och lite irriterad, men lugn och sansad. Jag inser att jag lärt mig något. Jag inser att jag inte tänker ödsla energi på någon som får mig att må dåligt. Jag inser att jag tagit makten ifrån den personen.
Det finns ingenting att vinna, ingenting att förlora. Och jag kan gå ifrån det så lätt, så lätt.

Snart bara en vecka kvar till flytt! =)

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0