Regn


Ja det regnar sådär slött, tråkigt, grått. Man blir ju fan deprimerad!
Kom hem typ nyss, det första jag gjorde var at fixa kaffe. Rejält trött idag!
 
En sådan där halvjobbig dag idag. Har massa tankar och bilder i huvudet - inte kul! Antagligen för att jag vet vad som händer imorgon och jag blir alltid lite deppig när jag vet att jag inte ska se Kent. Och jag vet att han kommer stå där med henne. När det var meningen att vi skulle gå egentligen. Men han är ett jävla svin, så det är inget att förvånas över. Men ändå.. Jag blir så förbannad att han måste skita ner det viktigaste jag har, musiken. IDIOT!

Ja. Nu ska jag nog ta och lugna ner mig. Virre kommer ju hit och ska Kenta med mig, det känns väldigt skönt att ha henne här ifall man nu skulle få psykbrott i den slagna timmen. Inte för att jag ens lägger ner en sekunds tankearbete på honom. Men på Kent. Åh Jocke... Bajs. Hoppas han dricker sig fördärvad och glömmer bort texterna och att Sami bryter handen så han inte kan riffa. Det vore toppen - ha ha ha!

Update later.
Nu ska jag prata lite med Clarkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0