Happy New Year



Ja, ha ha. Länge sedan jag skrev här, det har hänt otroligt mycket sedan sist!
Nyår var en riktigt trevlig tillställning. Jag fick ingen puss vid tolvslaget tyvärr, däremot blev det lite dans med Joel till Happy New Year av Abba, med diverse rök och dricka-champagne pauser =)
Det roliga började ju faktiskt efter tolv, då jag  blev uppraggad av en viss person... Helen & Susannes  fest var supertrevlig, och innan käkade vi middag med brudarna i Hejdegården.
Vid tvåtiden gick vi dryga tvåhundra meter mot stan och hälsade på hos Madde och restrerande brudar, ha ha Linn vilken toker du är! Måste ju skryta lite med att man fick kvällens hett eftertraktade hunk hö hö. Många ilskna blickar av diverse ha ha!

Ikväll blir det lite jobba, skulle jobbat både igår o idag men brukaren har magsjuka och det får jag inte dra över till Wicke, för då blir det inläggning. Lite annoying för stålar är ju alltid bra att ha. Men men.
Imorgon blir det filmkväll, mycket spänd på hur det kommer arta sig. Har en bra magkänsla i alla fall. Kanske kanske till och med kommer kunna bli lite förtjust i denna =)
Men, det uppdateras.

Gott nytt år på er allihopa.
Nu ska jag fortsätta skriva på min bok =)

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0