Jävla mensvärk


Kom upp ur badet för typ 2 timmar sedan. Jag fastnade visst framför datorn, lusläsandes Hockeyfruns blogg.
Jag tog på mig kläder för ca en kvart sedan (satt här i badhandduk) och nyss kom jag på att - AJ fan vad jag har ont! Iprenen är slut, fick duga med Panodil.. Kul, se fram emot krampartade buksmärtor hela natten =(

Jag vill ha en pojkvän!
Snart är det alla hjärtans dag och jag har faan varit singel tillräckligt länge! (skulle kanske inte alla hålla med om men vaddå?) Jag vill ha en kille som är snäll och gosig och uppvaktande. Som kan hångla upp mig på precis rätt sätt och som skämmer bort mig med allehanda känslor och ting.. Med andra ord - jag kan drömma vidare.

Nej, Nu ska jag tillbaka till Anna. Har ansökt om att få hennes lösen till andra bloggen. Jag säger det, den här bruden är fan helt jävla heroisk. Hur har hon hunnit med allt? Jag får fan ångest över mitt eget misslyckade liv. Men, som sagt - tillbaka till streckläsningen. Mina ögon håller på att torka ihop men det hjälps inte. Funderar på att ta ett glas vin.. Men då verkar väl inte mensvärksPanodilen?
Whatever.

Syns & Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0