Kaffe


Ja äntligen har man fått sig lite kaffe här på morgonkvisten! Den andre var ju trasig, men som tur är så hade Håkan några bryggare till övers ha ha. Vilken kaffetant han är.
Förvånad över att jag vaknat redan? Jag med faktiskt. Men det är för att Virre kommer och hälsar på efter jobbet, och då vill jag ju inte vara direkt uppstigen från sovlandet liksom..

Idag blir det nog lite av det ena och andra. Ett ärende som jag inte alls har sån jävla lust med alltså.. Men nu har jag gått runt i 2 veckor med bara några ombyten så nu är det dags att fixa alla skor och kläder och post. Sen blir det nog att dra ner till stan och anmäla sig på arbetsförmedlingen. Och så måste jag till Tommy på Kunskapstorget för att prata betyg och utbildningar. Räkna ut mitt snitt och kolla om det finns någon möjlighet att jag kan söka in till hösten.
Sen blir det att städa undan lite här och beställa tvättstuga. Ikväll får det nog fasen bli en promenad runt stråket här med Mp3n. Var ett tag sen sist!

När det gäller det andra.. Så får vi se. Ena saken, nämligen han den där saken.. så ger jag det väl en månad till och ser vad som händer. Den andra saken ger jag en vecka, brukar väl ta så lång tid för utredningar att bli klara. Då hoppas jag att jag kan reda ut saker och ting. Brukar inte vara några större problem, förutom att det tar tid.
Så får vi se vad Charlotte sa när Virre kommer med..
Nä, nu ska jag fylla på koppen och kolla om det hänt nått roligt i Sverige under dagen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0