Myskläder på


Jaa... Det är gött o sätta sig i gosiga myskläder o surfa på datorn =)
Kom hem från kexet för ett tag sedan. Vi såg en film "Underbar och älskad av alla". Se inte den, för den var jävla kass. Ja.. Det var typ det. sen åkte jag hem. Kändes mysko, tomt och konstigt. Men det är väl så det ska vara kanske?

Det pissigaste är att jag inte får se Kent.. Eller får får jag ju. Men frågan är om jag vill. Med tanke på vad man får se.. SUCK.

Ja ja, inget som man inte kan supa bort. Borde kanske döpa om det här till Alkis-bloggen he he.. MEN är det fest så är det! Hur mycket sprit o öl som helst. Ähum. Ska bli skojsigt. Speciellt när VirrePirre finns vid min sida =)
Och på lördag är det hejdå till Clarke med bärs på Comsic Bowling.. Men jag hänger nog inte med. Jag har andra planer faktiskt =)

Japp. På återseende. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0