No shit Sherlock


En mamma och hennes dotter ~10 är inne på Indiska. Dottern plockar upp en ögonmask som man har när man sover.

Dottern: Mamma, vad är det här?
Mamman: Föräldrar har den över ögonen för att slippa se sina fula barn.




Två kvinnor ~30 har precis fått sina beställningar. Kvinna 1 har fått en baguette och tittar närmare på innehållet.


Kvinna 1: Jag hoppas det inte är kött i...
Kvinna 2: Men du beställde väl en vegetarisk?
Kvinna 1: Ja, men rätt ofta får man kött i ändå. Jag har till exempel fått vegetarisk pizza med kött på.
Kvinna 1: Det kanske är från såna där vegetariska kor. Såna som bara äter gräs.
Kvinna 2: Ja jo. Det kanske det är.
De båda äter obekymrat vidare.



Kille 1 ~19: Min tjej säger att jag är egoistisk... i sängen.
Kille 2 ~19: Va?
Kille 1: Typ att jag inte bryr mig om ifall hon får orgasm.
Kille 2 skrattar så han gråter.
Kille 1: Vad?
Kille 2: Tjejer kan inte få orgasm!



En ung kille har pratat högt och länge i sin mobiltelefon.
Killen: ...Jag var på en fest och en tjej stod och spydde. Jag har aldrig sett nån spy så mycket, det forsade verkligen ur munnen på henne. Sen satte hon sig bredvid mig och vi började hångla. Det är inte förräns i efterhand när jag pratat om det med andra som jag har insett att det kanske inte var helt fräscht!




Trött. Seg. Ont i huvudet. Då är lite tjuvlyssnat alltid kul. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0