Oh Yeah


Dom ringde mig från mitt gamla jobb och erbjöd lite tider. Woho!
Perfekt. Börjar imorgon, Valla som i somras.. Förbi en viss persons hus... Uäk.
Som jag för övrigt precis haft lite kontakt med nu här på morgonen (eller eftermiddagen). Åh! Först blir jag arg, för jag är liksom redan inställd på att hata honom. Sen blir jag ledsen/sjuk... Sådär totalt utmattad i både kropp och huvud som han får mig. Orka!! Idioten kryper under skinnet på mig och jag hatar det! För att inte nämna hans nya brud/brudar. Kul. Verkligen. Min dag förstörd.

Och på tal om pojkvän. Jag ångrar mig. Jag vill inte alls ha en pojkvän. Eller kanske lite.. Saken är den att jag blivit så jävla förstörd av det sjuka förhållande jag haft de senaste åren att jag mer eller mindre blivit van vid vissa saker. De glömde jag visst bort lite där igår när jag praktiskt taget blev förblindad av svartsjuka för att vissa har det så bra med sina respektives. Nej, singel is the shit. Åtminstone ett tag till... Det är liksom ingen idé att försöka mig på något. Ack så tråkigt för mig. Men ensam är stark tror jag någon sa.

Nu måste jag dra mig ut och fixa cigg. Min sista lediga dag på gud vet hur länge. (Lördag-söndag)
Och nu är jag på dåligt humör. Kexet får mig såhär, Virre går inte att få tag i, C har inte svarat (han har väl "glömt" bort det igen) och let's face it.. En dundersjuk Clark på Msn från Norge.. ja det gör faktiskt inte min dag ett DUGG bättre. Snark.
Och jag gick och lade mig igår eller rättare sagt idag vid halv åtta! Min jävla kramp höll mig vaken, hatar att vara BRUD.

Ingen bra onsdag. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0