Satan i gatan!


Vad det är kallt ute!
Hela jag bara osar av kyla, fi faen, det kommer ta flera timmar innan jag tinat upp igen!

I alla fall, första jobbdagen. Inte mycket att hurra över, var där i 45 min men jobbade aktivt i ungefär 5 minuter ha ha. Introduktioner brukar vara så. Men det är mitt gamla område så I know the shit. Mån - fre och så får vi se om drygt en månad om det blir mer. Lite segt att åka buss i typ 40 min dit och sen hem för bara en halvtimme... Men det är ändå bättre än inget.

Nu håller kaffet på att koka upp.. Hell, trodde aldrig att jag skulle vara uppe såhär tidigt och ändå känna mig hurtig nog att fortsätta dagen utan att dra ner i soffan och sova i myskläder. Det är fett nice, som Jämsä alltid sa.
 
Faaaan vad jag fryyyyser! Men det fina är - att solen skiner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0