Skönaste outfiten

Skönaste outfiten ever




Virre & Jag satt några timmar här över Msn. Ha ha, den bruden är så fett jävla skön.
OM våra diskussioner skulle bli publicerade - oh my god. Jag låter nog som stans värsta manshatare. Vilket jag är ??
Imorgon blir det trååk. Jag gillar inte tråk. Men sen är det torsdag - då blir det skrattfest deluxe. Kan man ha annat den Virrige? Nu ska jag snart ta mig ett bad och leta fram nån skitfilm att glo på. Man kanske borde börja med att lägga tillbaka alla filmer med? Börjar se lite stökigt ut här.. He he.
Och på tal om - det har varit tomt i mobilen ett tag. Ja förutom ett enda sms från Jonte idag - "BAKIS". Jooo, har man precis blivit av med flicka så kan jag förstå att det känns, även om det är lite extremt att supa på en måndag. Krog folk I guess. Nej men saken är den att dels så spar jag energi på extremt frustrerande mess och dessutom så klarar sig tangentbordet undan eventuella smällar.
På grund av en viss persons frånvaro. Gud så underbart *glad*

Nää. Nu orkar jag fan inte mer för denna dag. Däremot kan jag upplysa er om att jag är en person med världens sämsta tålamod. Och det finns inte särskilt mycket kvar av den varan... Som sagt. Jag tipsar iaf om twoforone.blogg.se - you're my heroes ;P

SKURT OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0