Trötter


Ja helgen blev ju ganska vild =)
Igår hamnade jag hos Linn tillsammans med Virre, Hannes o Elin. Tog några öl och körde ölspelet. Sen drog jag till Johannelund och softade. Vaknade vid runt ett tror jag, bakisskakis och så träffade jag Jonte på bussen. Ändå är jag såååå trött.
Glott på film och sovit bort dagen samt surfat runt. Har upptäckt ett par bloggar som är jäkligt roliga att läsa =)
Imorgon ska jag fixa in alla bilder på bilddagboken i alla fall, har varit en del requests från Jimmy ha ha. Som för övrigt fick hit störningsjouren i fredags när han fick fatt i gitarren ha ha. På tal om gitarr - jag fick mig en liten egenkomponerad hejdå-sång idag när jag drog. FY fan vad det lät! Ha ha, kanske behövs lite fler lektioner...

För övrigt känns det riktigt bra att äntligen ha bestämt sig och kapat alla band med kexet. Skulle aldrig gått bra, och jag vet inte hur många gånger den människan fått mig ilsken och mentallt utmattad den senaste veckan. Skönt att slippa energitjuvar. Så får han helt enkelt ha så underbart jävla kul på Kent med sin nya brud. Jag bryr mig ärligt talat inte.. Såg bilder från Norge, och de har samma ljusshow och scensättning så jag menar, jag missar inte så jävla mycket eftersom jag såg samma turne i Stockholm. Det tar jag igen i sommar sen!
Så nu är det raderat och övergånget.

Jobba på fredag, jag hoppas på att dom ringer i veckan. Virre skulle lägga in några goda ord åt mig imorgon till Charlotte så jag kan få lite timmar där med, och jag menar after all så var det ju jag som fixade jobbet åt Virre in the first place.. Och gudars så skönt det känns att sluppit krogen i helgen. Hörde att det fanns lite tvivelaktigt folk ute i svängarna - USCH.
Och Clarkan - Ha det fett kul i Norge. See you when it's partytime =)

Nä, nu ska jag somna framför TVn och tänka mig bort.. Till igår till exempel =)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0