Kära läsare


På grund av datorbefriat läge i mitt liv just nu så blir det inte många uppdateringar här, tyvärr.
Men ni ska bara veta vilket busy liv jag har!
 
Nu är det sommar och underbart varmt ute med sol och hela galejen - kan man må bättre?
Tyvärr spenderar jag de mest åtråvärda timmarna på jobbet, men lite solbränna har man hunnit få!
En hel del spring på fest och krog kan jag lova, det senare med inte så bra utgång. Men det är bara att live and learn.
En pojke träffades och det klickade rejält, i ca 2 minuter innan vissa omständigheter gjorde att det inte ledde vidare (min bror hade ett finger med i spelet eftersom grabben är hans jobbarkompis, surt surt). Men det kanske kommer fler gånger.
Vänskapen och galenskapen med Eriksson har återupplivats och det har varit sjuuukt kul, de få gånger vi setts hittills. Och dessutom har jag nu träffat hans söta sambo Fanny som var över all förväntan!
Peace & Love blir det med dessa två samt Mange och brudarna - helt grymt kul ska det bli.
Sen har jag lagt ner en viss annan pojke, eftersom jag aldrig någonsin fick något ur den kontakten.

I sommar blir det även 2 Kentkonserter, samt på Peace&Love dit dom kommer också =)
Sen blir det ölbrännboll, uteserveringar, picknick i Trädgårn, bad, strandfester, Gotland, Hulsfred, eventuellt Tyskland eller ännu längre om jag har tur.. och även Köpenhamn på Absalon ska försöka hinnas med!
Puh...
Hade en mycket givande helg i Stockholm för ett par helger sedan, åh fy fan så crazy. Träffade Natahalie, en knäpp brud som dock var mycket trevlig som ska få en försmak på Linköpings uteliv nån gång snart, maybe? 
Dessutom stiftades bekantskap med långemansgänget och deras kändis i electronvärlden Nicklas, mycket trevligt =)

Ja, jag hoppas allt är super med eder alla. Jag har typ två tusen bilder som jag vill visa upp, men det får bli snart. Jag måste tömma minneskortet, det är fullt nu... och vem vet vad som väntar bakom hörnet som är värt att fotas / filmas? ;)

// Jackie [ stans roligaste singelbrud ]
ps. Måste bara berätta om min mycket intima dans med en snyggt blont muskelpaket från Norrköping. Herregud, har aldrig stött på sexigare kropp! Ttyvärr så bangade jag "efterfesten" hö hö. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0