Älskling har lämnat mig!


He he, ja men det är inte så dramatiskt.
Marcus drog upp till Stockholm idag under dagen, för att hälsa på sin bror som inte mår så bra, samt umgås lite med resten av familjen som redan är där.
Ett väldigt bra val, eftersom jag själv rått honom till att åka - men dock också jobbigt. Dels för att det är riktigt hemskt att hans bror mår dåligt och dels att jag saknar Marcus så mycket.
Jag kanske eventuellt åker upp jag också på fredag ifall det är så att Marcus stannar över helgen..

Idag var sista dagen för Västerås/Eskilstuna-projektet på jobbet. Jag lyckades få in en helsida till ett företag med en VD som redan tackat stenhårt nej en gång, men det hade jag helt glömt bort idag. Ändå fick jag in dom. Yey. Sånt är kul, när man får in riktigt svåra kunder.
Sen på eftermidaggen gick det inte så bra, bommade två glödheta återkomster, fattade ingenting. Måste göra något fel i de där återkomsterna... Ska försöka jobba på det imorgon då vi påbörjar nytt projekt med de andra i gruppen. Ska bli skönt att påbörja nytt och få upp budgeten lite. För att hamna på övre lönestegen måste jag få in drygt 70 000 på 13 dagar... hm!

Ikväll blir det film - Isprinssesan som vi fick hem från LoveFilm. Fick även One Missed Call, men det är en skräckfilm och inget jag tänker titta på när jag är helt ensam här hemma i lägenheten!
Sen blir det nog en ganska tidigt kväll, ska försöka så gott det går att somna själv. Tur att jag kan krypa in under Marcus ingosade täcke!

 
Marcus ser galen ut och jag ser ut som ett barn.

Försökte ladda upp alla kort från Halloween samt tjejkvällen, men det gick inte?

Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0