Frågor & svar


Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det
Jodå, men det beror på vem det är.

Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
Nä, vad fan ska jag med den till?

Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
På ytan absolut.

Jag ser på nyheterna.
Varje morgon, om jag är vaken vill säga.

Jag dödar inte insekter.
Jo, det rör mig inte i ryggen.

Jag svär ofta.
Ja fast mindre nu än förr.

Jag sjunger i duschen.
Jag nynnar som mest.

Jag är en morgonperson.
Hell no!

Jag betalade för min rington.
Nä, den skickade pappa till mig.

Jag är petig med grammatik.
En gång språkpolis - alltid språkpolis. Så ja.

Jag är en sportfanatiker.
Nej nej nej.

Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
Ja minst ett par ggr om dagen. Håret blir ofta förstörd pga min lilla ovana.

Jag är bra på att baka.
Mja, relativt bra faktiskt. Men bättre på matlagning!

Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
Nej fy. Grönt är skönt.

Jag skulle ha pyjamas på mig till jobbet.
Ja om den är snygg.

Jag vet hur man skjuter.
Med linser el. glasögon så kan jag nog vara rätt bra.

Jag är kär i kärleken.
Nä, jag blir kär i personer jag.

Jag skrattar åt mina egna skämt.
Ha ha, ja för fan!

Jag äter snabbmat varje vecka.
Nej, inte sedan jag blev ihop med Mr. Nyttig ;)

Jag är bra på matematik.
Nämn inte skiten.

Jag tror på spöken.
Absolut. Och på tomtar.

Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
Nej, den måste dö först.

Jag är väldigt kittlig.
Nej, bara på ett ställe.

Jag älskar choklad.
Nej fy. Lakrits ska det vara.

Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
Nej, har aldrig fattat den grejen. Läser hellre.

Jag är bra på att minnas ansikten.
Absolut!

Jag är bra på att minnas namn.
Nja, bättre på datum och namnsdagar och sånt.

Jag har ingen aning om vad jag vill göra med resten av mitt liv
Jodå, ta dagen som den kommer och inte vara rädd för förändring!

Listan snodde jag av Helena =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0