Winter Wonderland

Marcus är ledig idag och sitter bakom mig och spelar tv-spel. Vilket han aaaaldrig gör annars. Hrm.
Det snöar ute. Hela helgen har jag suttit och tittat på massa julfilmer, som Ensam Hemma-filmerna. Åh, längtar som en tossig efter jul!

Nu på torsdag ska jag åka ner till Linköping. Ska umgås hela helgen med småttingarna, och Danny och Timo.
Vi ska baka julfika, åka pulka i snön och bara mysa mysa mysa. Mamma ska till sin pojkvän över helgen, och hon blev så glad när jag skickade mess och föreslog att hon skulle åka själv, så kunde jag ta hand om Wictor och Johannes (bröderna, 8 och 12 år). Längtar redan som fan. Och på söndag är det första advent. Jag vet att mamma redan pyntat hemma, hon brukar alltid göra det tidigt. Bara känslan av att vakna upp där bland alla julgrejer, med sina bröder och bara känna den där speciella hemma-känslan - det är ovärderligt.


Utsikt från balkongen. Juligt och fint!


Mmm. Finns det mysigare än att vara ute och gå i detta?

Hoppas ni känner julvibbarna ni också!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0