Att donera organ


Var inne på Addes pappas hemsida och läste.
Så himla wierd, Adde är ju precis som min lillebror Wictor.
Hjärtfel, syndrom, operationer, matproblem oav. Kändes konstigt men ändå bra på något sätt att läsa om en kille med samma erfarenheter som en själv, på ett så målande språk.
Jag har varit med i donationsregistret i flera år, men jag gick in och anmälde mig igen, ifall mina uppgifter kommit bort sen tidigare år. Jag råder alla att göra det samma!
Jag menar, vad fan ska vi med våra organ till när vi ändå är döda? Barn och andra människor som skulle dött utan tranplantation kan få ett långt fullvärdigt liv pga detta. Och jag vet att Wictor kanske någon dag måste byta hjärta...
Och han är verkligen inte den enda. Så in och anmäl!

Igår när Virre gått så kom älskling hem och lagade god middag till oss. Sen kollade vi på Stardust, den var skitbra!
Jag är så kär så kär, och jag älskar grabben bara mer och mer. Vi kommer varandra närmare för varje dag som går. Det är helt underbart.

Idag har jag bara tvätt, och ska röja lite här hemma. Imorgon blir det AF igen, och sedan promenix med sköna Helena.
På fredag ska jag ta och öla lite med Virre och på lördag blir det en dagstripp till Stockholm och hälsa på Marcus bror Mathias som fyllt 35 (gubbe ha ha). Sen hem igen och gå på Håkans inflyttningsfest.
Skönt med ett relativt späckat schema för en gångs skull!

Nu - mer kaffe.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0