Härliga fredag


Yes, fredag igen!

Slutet på en lång vecka och början på en fräsch helg.
IMorgon blir ganska lugn för mig eftersom Marcus ska jobba först dag och sedan natt som vakt på Hammarö.
Så då får det bli film och godis i soffan för min del.

Nu strax ska jag gå ner till Marcus arbetsplats och träffa upp honom och Anders, som också jobbar där samt Anders flickvän Erika. Vi ska ta en öl och snacka lite, sedan blir det middag ute tillsammans med de andra från deras jobb.
Eftersom älskling jobbar imorgon vid sju så blir det ganska lugnt - men ett par öl och god mat i vänners lag är alltid trevligt!

Gårdagen var lugn. Sov en del och slappade mest. På kvällen blev det en frisk promenad med Helena - mycket trevligt.
Skönt dock att ha det som vanligt mellan mig och Marcus igen. Jag gjorde bort mig (igen) på fyllan när han kom i onsdags och ja.. han var väl inte så glad på mig igår. Då är det skönt när allt blir som vanligt igen. Jobbigt att gå runt och skämmas...

Men nu är det nya tag!
Ni får alla ha en faboulus fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0