Ja vad säger man?


Denna dag har varit så fruktansvärt slapp och tråkig.

Har tvättat och läst, legat i sängen och degat, sovit och käkat.
Just ja, pallarade mig bort och köpte snus efter att Marcus fått ta del av mina små sura toner. (ja blir extremt lättgrinig när jag är trött och inte orkat gå o köpa snus)
Han är hos Johan nu, väntas väl komma hem runt åtta-tiden. Då ska han få lite choklad! =)
Han fick det igår också, när jag kilat in på affären för att köpa lunch och en gammal tant som storhandlade åt hela Mars var framför och det tog så lång tid. Jag göder upp min pojkvän på choklad he he....

Imorgon har vi varit ihop i 4 månader.
Konstigt. Känns som mycket längre tid.

Ja ja... Nu ska jag dricka jordgubbsthé och börja på Denise Rydbergs Storlek 37.
Fick böckerna igår eftermiddag och har redan läst ut två!

Ha en bra kväller allihopa!

Ps. Provade Niveas nya Care & Repair nyss - skiiitbra. Mjukt, löddrigt och väldigt mjukgörande. Bara ett tips på billiga och bra hårprodukter!

Kommentarer
Postat av: Åsa

men hej å hå! Nu har jag hittat hit :) vilken fin taliban jag har.. ;) för att inte tala om påskkärringen som han har! Du, jag har massor med böcker sen när du läst ut dina, bla. några av Denise Rydberg å många andra bra! Kom å låna om du vill! Vi hörs om Håkan! Å på tal om Håkan, bilden på födelsedagsbarnet måste vara det roligaste foto som tagits, EVER! Kram å vi hörs! //Åsa

2008-10-21 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0