Julmust?


Virre hörde av sig och undrade om jag ville hänga med henne och handla lite mat.
Absolut tänkte jag och kom att vi faktiskt också skulle behöva handla.
Så jag stack ner till stationen och mötte upp Virre och Marcus, sen gick jag och Virre runt lite på stan och bara snackade och kollade lite i butiker. När vi handlat tyckte jag att Virre kunde hänga med hem på en kopp kaffe - sagt och gjort.

På affären fanns julmust. Redan? Ja, jag köpte iaf! Älskar must!

Marcus skulle träffa Johan idag, de skulle spela lite pingis. Så jag ska fixa iordning en mysig middag tänkte jag, det blir fläskfilé.

Fick reda på att det tydligen är LCH-Färjestad imorgon igen, och Bjarne och Virre ska ner och titta. Funderar på om jag ska ta med mig prutten och joina dom. Virre och jag som hejar på LHC - det lär ju sitta fint bland alla värmlänningar ha ha!

Nä, nu ska jag ta och lägga in de nytvättade kläderna i garderoben. Längtar efter älskling =)

Ha det great allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0