Låt den rätte komma in


Läste ut den igår, fick låna boken av Helena.
Nu har filmen kommit ut på bio - och jag ska se den så fort jag får möjlighet.
Jag hoppas de gjort boken rättvisa och jag rekommenderar alla att läsa den! En av de absolut bästa böcker jag någonsin läst!



Förresten, tittar ni på femman nu?
Jamie Oliver granskar : Kycklingmarkanden - fy fan!
Jag blir helt chockad att folk kan låta djur fara illa sådär! Helt otroligt.
Jag köpte själv ett 6-pack ägg häromdagen och tänkte inte alls på hur de som lagt äggen har det.
Det tänker jag absolut börja göra nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska gå o se filmen :-D

2008-10-27 @ 19:21:05
Postat av: Helena

Hehe... Mitt namn kom inte med på förra inlägget!!

2008-10-27 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0