Löfbergs Lila och Pågen


Frukost!
Ahhh, jag var hungrig som en gris när jag gick och lade mig igår, gud så gött det är att få lite i magen när an vaknar då!
Köpte extra starkt kaffe, det var ganska gott faktiskt - "för den som kräver lite mer" ha ha. Får alltid en sån huvudvärk när jag dricker för lite kaffe, nu behölver man inte dricka så månnga koppas för att få samma effekt.



Idag är jag helt ledig från allt som har med jobbsök och farande att göra! Jag ska istället gå igenom alla mina lådor här hemma och ställa ner det jag inte behöver i förrådet och sen städa lite. Göra lite inköpslistor och bara götta mig med att läsa =)

Bajsungen (Marcus, jag kallar honom alltid bajs av någon anledning) skulle träna efter jobbet, och sedan till Johan som köpt en likadan TV som vi, fast några tum större - bara för att bräcka Marcus =) Idag ska vi alla också komma överens och hitta en present till Bjarne som fyller år imorgon!

Mmmm, det är så underbart att vara kär! Den senaste veckan har både jag och älskling gått på små moln och varit helt nykära igen, och bara toklängtat efter varann hela tiden. Det är så mysigt!

NU ska jag nog ta och lägga mig och läsa lite.. Jag är bajstrött egentligen, och drömde alla möjliga mysko drömmar inatt.
Aja, ha en god höstig torsdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0