Mys med Magnil

Jag tog tyvärr inga kort uppe i Stockholm, när jag, älskling och hans syster Marlene åkte upp i lördags morgon.
I Örebro plockade vi även upp Mikael, bror nr.2.
Mathias, bror nr 3 fyllde ju 35 och hela Magnil-släkten var samlad.

Det blev mat och tårta och allmänt kaos =) Fast kaos på ett sådant där hjärtligt och uppsluppet sätt. Jag satt och skrattade åt Mikael, nästan lika mycket som han skrattade åt sig själv.  Jag fick 3 par jättefina örhängen av Miriam, syster nr 2 och ett stort paket thé (??) ha ha! Sören & Maj-Britt (mamma o pappa) hade åkt upp dagen innan, och Sören var inte alls lika gubbigt skämtsam som han brukade utan vi fick pratat lite seriöst och jag kände verkligen att jag passar som handsken i denna fina familj! Jag längtar till jul, det kommer bli supermysigt.

& jag har verkligen världens finaste pojkvän. Han både lämnade och hämtade mig efter intervjun idag, han hade ändå området Våxnäs på jobbet. Och jag råkade somna och sov jättelänge nu vid lunch och skickade mess att jag var så trött, för man blir så konstigt seg. Då fick jag order om att bara ligga ner och vila (jag har haft ont i magen under en längre period också, kommer och går) trots att jag verkligen har massor att göra här hemma.
Han är så söt och så snäll och så underbar ♥


Timo, Virre & jag på Öland sommaren 07


Grattis Timo på 22 årsdagen! Hoppas du får en go dag med mycket mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0