Sista lediga vardagen


Snark och godmorgon!
Kaffe framför och snus inne, som vanligt på mornarna alltså.
Men dock den sista dagen i arbetslöshetens grå tristess! För imorgon har jag nämligen ett heltidsjobb och tillhör resten av Sveriges arbetande massa - något jag är otroligt glad och stolt över =)

Jag och älskling låg och pratade och gosade till tre? nånting igår natt. Så mysigt!
Men jag anar att han är trött idag, eftersom han varit långledig nu blir det lätt att man vänder på dygnet..
Jag lär ju vara allt annat än trött när jag ska gå och knoppa vid halv elva ikväll. Men det blir så bra så!

Tack alla som ringt och grattat och som verkligen bryr sig och blivit glada för min skull att det äntligen släppt. Alla som känner mig vet att jag kunnat ge ena handen för detta jobb och att det därför betyder mycket. Tack alla för stödet i alla fall =)

Helena - Låt den rätte komma in var verkligen skitbra. Men jag fick låna Hanteringen av odöda av Åsa, av samma författare. Klart lika läsvärd!! Vi får ta och ta en biokväll snart! =)

Just ja. Vi var på Ikea igår och köpte vår allara första grej som sambos. Ett nytt svart stort soffbord och en ljusdekoration att ha på. Jättefint blev det. Jag är verkligen lycklig! ♥

Var lika lyckliga ni och tänk positivt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har oxå Hanteringen av de odöda. kanske dags att läsa den ;-)

2008-10-28 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0